We gaan er weer voor, we gaan er vandoor!

5 oktober 2019 - Uden, Nederland

Na 10 jaar is het bij ons weer gaan kriebelen en hebben we besloten weer lang op reis te gaan. Vanaf 20 december trekken wij de wereld weer in om ruim 7 maanden later met een reistas vol nieuwe avonturen terug te keren in Uden. Tijdens onze reis zullen we de volgende landen bezoeken: Zuid-Afrika, Myanmar, Filipijnen, Nieuw-Zeeland, Indonesië, Australië, Cambodja, Laos en Vietnam.

Vind je het leuk om ons te volgen dan kun je je aanmelden voor onze berichten. Je wordt dan automatisch op de hoogte gehouden wanneer wij een nieuw reisverslag ,inclusief jaloersmakende foto's natuurlijk :), geplaatst hebben.

Uiteraard vinden wij het leuk om tijdens onze reis van jullie te horen. Reageren kan aan de onderzijde van al onze berichten.

KarinAntwanKarin en AntwanKarinAntwan

599ak camper

1. Jan janssen:
    13 oktober 2019
    nou.....wij blijven jullie goed volgen
  2. Riky en Ad:
    2 november 2019
    Wij volgen jullie avonturen en komen jullie graag bezoeken.
  3. Annemieke:
    14 december 2019
    Wij reizen graag mee! Have fin!
  4. Maria:
    14 december 2019
    Nog een paar dagen en dan is het zover ! Ik wens jullie een geweldig mooie tijd toe en geniet van alles wat er op jullie pad komt
  5. Frieda Jansen:
    14 december 2019
    Vreselijk leuk om jullie te volgen! Een fijne en veilige reis!
  6. Ingrid Van Schaik:
    15 december 2019
    Wauw, dat klinkt goed! Geniet van deze prachtige ervaring!
  7. Liane de Witte:
    15 december 2019
    Ik wil jullie graag volgen! Goede reis vast
  8. Ans Klerks:
    15 december 2019
    We wensen jullie n mooie reis ,geniet ervan!
  9. Gerry van Schaik:
    Namens Ad en Gerry heel veel reisplezier samen😘
  10. Anouschka brands:
    15 december 2019
    Heel veel plezier geniet van elkaar en alle mooie dingen die jullie gaan zien
  11. Lione en Rene Kolsteren:
    15 december 2019
    Wat een fantastisch vooruitzicht. We gaan jullie volgen!
  12. Andrea Vanden Abeele:
    16 december 2019
    toch een beetje gezond jaloers hoor. Geniet vooral van dit prachtig initiatief. Goede vaart
  13. Mariola Strik:
    19 december 2019
    De laatste nachten hier en dan De Wijde Wereld in. Heeeeeel veel plezier. Ik reis graag op afstand een klein beetje mee 😀.
  14. Angelique Hermse:
    19 december 2019
    Wat jammer😊 ik heb je op school geen gedag meer kunnen zeggen maar wens jullie heel veel plezier op deze prachtige reis!!!! Wat een belevenis en super leuk om jullie te kunnen volgen!
  15. Ruben en Annemieke:
    20 december 2019
    Heel veel plezier en we kijken uit naar jullie verhalen on ongetwijfeld prachtige foto’s! Stiekem zijn we wel een beetje jaloers op deze trip... 😉
  16. Yvonne:
    21 december 2019
    Antwan en Karin wat zullen jullie wederom genieten. Heel veel plezier samen. Ik wens jullie een hele fijne reis, maar ook een veilige.

Bon Voyage!!
    Yvonne Nesvadba
  17. Denny van Wanrooij:
    23 december 2019
    Heel veel plezier Karin. Ik ga jullie volgen en hoop over een paar jaar zelf ook meer van de wereld te mogen zien. Genieten eerst nog met de familie en dan door..... fijne dagen😘
  18. W prinse:
    27 december 2019
    Ben benieuwd hoe jullie het nu maken