Onze nieuwe plannen

20 januari 2024 - Uden, Nederland

Het hoge woord is eruit, iedereen is op de hoogte en dus kunnen we onze plannen weer openbaar maken op deze pagina.

Vanaf maart 2024 hebben we ontslag genomen om gedurende de komende jaren voor langere tijd op reis te gaan. Dit reizen wisselen we, per jaar, af met een aantal maanden werken. Dit doen we gewoon in Nederland.

Onze plannen voor 2024 en begin 2025 zijn: maart: Jordanië, april/mei/juni: Engeland, (Noord)Ierland en Wales, september/oktober/november: Vietnam, Laos, Cambodja en een stukje noord Thailand. In december vertrekken we dan weer richting midden Amerika. Hier zullen we t/m maart 2025 verblijven.

Via deze site kan je ons weer volgen en wij vinden het erg leuk als je na het lezen van ons verhaal een reactie achterlaat.

Ben je nieuw op onze site en wil je van ons nieuwe reisverhaal op de hoogte worden gebracht, dan kan je onder aan deze pagina je mailadres invullen en krijg je, op het moment dat we een nieuw reisverslag plaatsen, automatisch een mail.

Tre Cime di Lavaredo Mount Cooklake WanakaTuinen van Demenop de fietsKasteel PelesLissabonMouraki bouldersDolomieten

1. Maria:
    20 januari 2024
    Heel er leuk dat jullie je reisverhaal met mij willen delen.
    Ik wens jullie een supermooie tijd en....genieten maar.
    Liefs Maria
  2. Claire McComish:
    20 januari 2024
    Beste Antwan en Karin Ik wens jullie alvast een mooi en veilige reis toe! En ga jullie foto's en verhalen zeker blijven volgen!

Groetjes Claire McComish
  3. Rene de Kort:
    geniet ervan!
  4. Peter:
    Mooie plannen, ben benieuwd
  5. Denny van Wanrooij:
    20 januari 2024
    Supertof Karin en Antwan, ik kijk uit naar jullie verhalen en wens jullie heel veel moois en plezier. Liefs, Denny
  6. Esther & Ron:
    20 januari 2024
    Fantastisch, we gaan jullie volgen. Veel plezier alvast met alle voorbereidingen.
  7. Ruben en Annemieke:
    20 januari 2024
    Wat een heerlijk vooruitzicht! We gaan jullie zeker volgen. Alvast veel plezier met de voorpret!
  8. Annemieke:
    Wat een gave plannen!
    Natuurlijk gaan we jullie volgen! Kijken uit naar de mooie foto's en verhalen!
    Veel plezier met de voorbereidingen!
  9. Fenneke:
    20 januari 2024
    Ik zit er alweer helemaal klaar voor, hoor! Door jullie ogen mee op reis.. wat een rijkdom. Geniet!
  10. Nel Koelewijn:
    20 januari 2024
    Wat een mooie plannen! Kijk uit naar jullie verhalen en fotoos.
  11. Jan Janssen:
    20 januari 2024
    Natuurlijk zal ik jullie reis volgen , maar het genieten is al begonnen , voorbereiden , boeken en tijdschriften lezen en dit bericht is het eerste
  12. Katjana:
    20 januari 2024
    Nu al weer zin om jullie reizen te volgen!
  13. Riky en Ad:
    20 januari 2024
    Benieuwd naar jullie mooie en avontuurlijke reisverhalen en wij zullen weer trouwe volgers zijn.
    Liefs Riky en Ad
  14. Rida van de Kam:
    20 januari 2024
    Heel erg leuk oom op deze manier met jullie mee te gaan reizen!
    Een heerlijke tijd gewenst, waarin jullie veel moois zien
    Groetjes Frans en Rida
  15. Marij ke:
    20 januari 2024
    Zooo, dat is een stoer, maar mooi en gave beslissing. Ik ga jullie zeker volgen. Veel plezier met de voorpret.
  16. Margreet:
    20 januari 2024
    Dat zijn fantastische plannen! Ook ik ga jullie volgen :)
  17. Anita Loos:
    21 januari 2024
    Wow Antwan en Karin, wat een geweldige vooruitzichten en om zo te kunnen gaan reizen...dat is zo super. Wat zullen jullie gaan genieten. Wij kijken en lezen mee. 👍👍Groetjes Anita en Rob
  18. Liane de Witte:
    21 januari 2024
    Fantastisch, ik ga jullie zeker volgen en reacties plaatsen. Succes met de voorbereidingen👍🙏
  19. Angela Verstraten:
    21 januari 2024
    Wat leuk, Antwan en Karin, dat jullie ons door het delen van verhalen en foto's mee op reis nemen. Succes met de voorbereidingen en strakjes gaan genieten van jullie grootse avontuur, wanneer jullie 'de wijde wereld' intrekken.
  20. Marion Vesters:
    21 januari 2024
    Ik verheug me erop weer `met jullie mee te mogen reizen` door het lezen van jullie avontuurlijke reisverhalen en te mogen kijken naar jullie prachtige foto´s. Heel veel plezier gewenst! Lieve groetjes Marion
  21. Jacqueline Sprey:
    21 januari 2024
    Wat een prachtige reisplannen! Heel leuk om jullie te kunnen volgen bij al jullie belevenissen en ik kijk uit naar de mooie foto’s!
  22. Anne en Stemar:
    21 januari 2024
    Heel veel plezier en geniet van al jullie vrije tijd.
    Wij genieten van jullie ervaringen
  23. Groep 5/6:
    21 januari 2024
    Super mooi om zo met jullie mee op reis te kunnen gaan!
    Maar nog ff niet......je bent nog niet weg Karin! Het gaat nu allemaal wel snel, maar we hebben nog even de tijd om samen te genieten van een super fijne samenwerking. Daarna ga ik jullie heel graag volgen in jullie avontuur!
  24. Hanneke:
    22 januari 2024
    Wauw wat een gave reisplannen! We blijven jullie zeker volgen, veel succes alvast met alle voorbereidingen en geniet ervan! Groetjes Joost, Hanneke, Fieke en Roos
  25. Femke van kilsdonk:
    22 januari 2024
    ik wens jullie een hele mooie bijzondere tijd tegemoet.....
    groetjes femke van kilsdonk
  26. Tante Nel Swinkels:
    22 januari 2024
    Wens jullie een hele fijne reis en ik zal de verhalen met veel plezier volgen,
    Geniet maar samen.
  27. Dorlin:
    23 januari 2024
    Wat een ontzettend gaaf vooruitzicht! Alvast heel veel plezier gewenst en ik zie de verhalen en foto’s graag!
  28. Anne van Casteren:
    29 januari 2024
    Heel veel plezier!
  29. Bas:
    13 februari 2024
    Leuk hoor, veel plezier.
  30. Wayne:
    29 februari 2024
    Super gaaf!!! Ik ga jullie volgen!!!
  31. Jan janssen:
    19 maart 2024
    wij blijven jullie volgen
  32. Inge Stigter:
    27 maart 2024
    Leuk om mee te lezen, wat een mooie plannen! Wij zijn November in Noord Thailand, Mae hong Son loop met de auto.
  33. Antwan en Karin:
    27 maart 2024
    Die gaan wij ook doen, waarschijnlijk ergens begin november.
  34. Inge Stigter:
    28 maart 2024
    Wij ook, starten 29 oktober na 3 dagen Chiang Mai. Komen we elkaar misschien wel tegen.
    Jullie een hele mooie reis gewenst.

Jouw reactie